måndag 27 oktober 2008

Desperat

Senaste dagarna har jag varit upptagen med att försöka kränga min bil och till min fasa upptäckt att världskrisen även drabbat mig personligen. Det är nämligen helt och hållet köparens marknad när det gäller begagnade bilar. En sån här blogg får ju naturligtvis inte användas i kommersiellt syfte men en liten länk till min blocket annons kan väl ändå inte var så farligt?
Desperat? Nä inte alls. Jag vill bara ge er chansen att göra ett riktigt klipp. Det är ju köparens marknad.

http://www.blocket.se/vi/18707267.htm?ca=17_s

6 kommentarer:

Skogsviola sa...

Men detta var väl bra för du är väl själv snart en köpare på marknaden så det jämnar väl ut sig i längden?!

Mattias Linder sa...

Jo, det är ju det jag hoppas på. Problemet är att på blocket är min annons aktuell i ca två minuter. Här på bloggen kan jag ju alltid ha den längst fram förstås,

Anonym sa...

TVÅ MINUTER ! Skojar du?
Två sekunder känns det som ibland, men alright - två minuter är ganska OK för en bilannons, med tanke på att den kostar sisådär 150:- eller så...
"SNACKA OM LÅNGTIDSEXPONERING PÅ FRONTPAGE"
vännen Socrate

Mattias Linder sa...

Jo, man skulle haft 20000 läsare per dag på bloggen. Då kanske det gick att kränga den. För det är väl ingen av er som är intresserad?

Anonym sa...

Kanske. Vi letar efter en ny bil. Om du inte redan har sålt den förstås. Fredrik sa att ni ska dit i helgen. Jag kanske kan titta på den då. Jag ringer.

Ha det fint!

/
Lina

Mattias Linder sa...

Den är inte såld!